Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Ia Hornesjö - 29 mars 2015 14:49

I dag var det en riktig skitdag sa matte, men inte skulle det hindra henne och husse från att åka med mig till klubben, Naturligtvis hoppades matte på att det skulle komma många hundar så att jag fick leka av mig ordentligt.

När vi kom till klubben så var det bara en där som höll på och träna med sin vuxna hund, inte en valp i sikte. Regnet piskade mot oss alla och det blåste iskalla vindar ute på fältet.   Matte och husse gick in i stugan och väntade på att det kanske skulle dyka upp någon valp och när klockan var nästan precis 13 så hade det kommit två av mina gamla kompisar.  Den yngsta är en liten schäffer som bara är 3,5 månad och hon är lite försiktig.  Jag och min andra kompis vi leker hårt med varandra.   Kul hade vi som vanligt och husse tog bilder, men när vi kom hem och matte skulle titta igenom bilderna så var det en massa konstiga färger på de flesta, men kameran lever ett eget liv då och d.  Några bilder blev det i alla falla som matte kunde göra en liten film av. 

Nu är vi hemma igen i värmen och matte har frotterat mig torr och så har jag fått lite mat.  I morgon blir det en spännande dag för då ska vi åka till Öland och där har jag ju aldrig varit innan.

Yra

Presentation


Jag heter Yra och är ett riktigt yrväder. Föddes den 8/11-14 och fick stanna kvar på kenneln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards