Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Ia Hornesjö - 2 mars 2015 15:14

Idag fick vi alla åtta vara på tomten och leka. Hej och hå var det går när vi leker. Mest gillar jag att leka med Qling och Opus för de är lika barnsliga som jag är.  Matte försökte sig på att filma, men det var inte lätt sa hon för jag är ju nästan aldrig still.

Filmen blev lång och ändå så klippte matte bort flera småfilmer.

Yra

Av Ia Hornesjö - 2 mars 2015 08:01

Igår blev det ingen valplek för mig för matte och husse ville hellre åka på cockerpromenad så att flera av mina syskon skulle få komma ut lite.  När jag hade kommit ur bilen så mötte jag först två cocker som jag aldrig tidigare hade träffat, så jag blev lite rädd när den ena skällde på mig och då hoppade jag runt och fastnade med mitt halsband i Qlings koppel och när matte skulle ta bort mig därifrån så gick jag bakåt och kom ur mitt halsband, började springa därifrån och matte blev jätterädd att jag skulle springa ut på vägen, men det gick bra och allt ordnade sig.

 

Många nya dofter fanns det i denna skog

 

Kunde inte låta bli att busa med Qling när alla satt och fikade.

När jag kom hem så var jag så trött att jag direkt gick och la mig i min korg och somnade direkt

 

Sov faktiskt i hela två timmar innan jag kom på att jag var hungrig.

Husse fick den stora äran att låna mattes kamera idag och det blev en del fina bilder på alla de som jag träffade igår-

Ha en bra dag alla mina läsare

Yra




Presentation


Jag heter Yra och är ett riktigt yrväder. Föddes den 8/11-14 och fick stanna kvar på kenneln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards