Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Ia Hornesjö - 16 mars 2015 08:31

Så var det söndag igen och den där roliga leken på klubben tillsammans med flera andra hundar. Men mest roligt har jag med min cockerkompis Moa, vi kan busa på lika villkor och det gillar jag.

Sen är det ju inte bara lek som gäller utan man ska ju lära sig att lyssna också och det är jag faktiskt jätteduktig på, det spelar ingen roll hur roligt jag än har med mina kompisar när jag här mattes röst "YRA", då kommer jag som ett skott till henne.

Sen finns det ju en massa andra valpar att leka med och igår var det två nya, först var de lite rädda för oss som är vana att springa runt och jaga varandra, men det tog inte alls så lång tid innan de var med i leken

 

Det finns en liten vallhund som är jättevild och vill leka och så skäller den hela tiden, så den fick inte vara med på samma sida som oss den här dagen för att de små nykomlingarna inte skulle bli rädda, men planden är jättestor så han fick leka med en lite äldre collie i stället. Hoppas han kommer tillbaka in på vår sida för jag gillar att leka med honom.

Vi syns en annan dag

Yra


Presentation


Jag heter Yra och är ett riktigt yrväder. Föddes den 8/11-14 och fick stanna kvar på kenneln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards