Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Ia Hornesjö - 30 januari 2015 21:45

I morse efter att vi hade varit ute och lekt lite så kom Qling in till mig och lekte i köket. Vi har ju jätteroligt ihop både ute och inne. Vi hade ett tuggben som vi båda ville ha men det var inte så lätt för lilla mig att vinna.

 

Qling är ju så mycket starkare än vad jag är.

Här kan ni se vem som vann dragkampen om benet. Eller var han bara snäll och lät mig vinna.

Sen åkte matte och husse till Vällingby för att följa med en av deras döttrar till Rusta, så det var en massa timmar som vi var helt ensamma hemma. Men är de kom hem igen så hade husse köpt en ny leksak till mig och den var jättekul tyckte jag. Matte och jag lekte en massa med den i köket och jag var så duktig att apportera den.

 

Det var jätteroligt att leka tyckte jag.

Nu har jag varit ute och lekt i snön tillsammans med några av de stora hundarna. Men det är jättesvårt att komma ihåg att jag ska kissa och bajsa när vi har roligt, så jag fick gå in och sedan ut igen när de andra hade gått in och då kom jag ihåg varför man ska gå ut på kvällen.

Men nu tänker jag gå och lägga mig.

Yra


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Yra och är ett riktigt yrväder. Föddes den 8/11-14 och fick stanna kvar på kenneln

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards